Annuleren

Als u het artikel ondanks uw annulering toch ontvangt werd het te laat in het verwerkingsproces geannuleerd. Uiteraard kan u bestellingen binnen 30 dagen na ontvangst retourneren. En als u in één keer meerdere artikelen hebt besteld, kan u  zelfs retourneren tot 30 dagen nadat u het laatste artikel behorend tot uw bestelling hebt ontvangen.
Het is mogelijk dat je bestelling niet meer geannuleerd kan worden omdat deze al verwerkt is. In uw account verandert dan de bestelstatus naar ‘Afgerond’. U kan uiteraard uw bestelling binnen 30 dagen retourneren. Als u meerdere artikelen in één keer hebt besteld, kan u retourneren tot 30 dagen nadat u het laatste artikel hebt ontvangen.
Een artikel of een bestelling kan om verschillende redenen geannuleerd worden:
  • Het artikel is niet meer leverbaar
  • De adresgegevens zijn onduidelijk of niet correct
Wij sturen u een e-mail waarin de reden voor de annulering wordt uiteengezet. Als een bestelling wordt geannuleerd vervalt de betalingsverplichting of wordt het betaalde bedrag teruggestort.
Ja, zolang uw bestelling nog niet is verzonden, kan u een besteld artikel annuleren. Ga daarvoor naar uw account en log in.
  • Zoek uw bestelling.
  • Klik op ‘Annuleren’. Deze link is alleen beschikbaar wanneer uw bestelling als status ‘In behandeling’ heeft.
Wanneer het artikel niet langer in verwerking is, kan u het niet meer annuleren. U kan het dan na ontvangst wel retourneren.
Zodra uw bestelling geplaatst is kan u die niet meer wijzigen. U kan de bestelling wel annuleren en daarna een nieuwe bestelling plaatsen. Als u niet meer kan annuleren, kan u retourneren binnen een termijn van 30 dagen.